Сопровождение

«Страховий адвокат» – Сервіс Без Бар’єрів

Відділ супроводу в Страховому адвокаті був створений в 2012 році, після проведеного опитування клієнтів, в якому супровід було визнано нашою сильною стороною. І вже чотири роки ми розвиваємо цей напрямок і можемо з впевненістю сказати, що ми кращі! Унікальність організації супроводу у нас полягає в комплексному підході і гнучкості структури, постійне допрацьовування процесів і створення ноу хау.

Супровід працює в трьох напрямках:

Схема роботи супроводу

сопровождение

Перший напрямок – 35%

Адміністрування договору — це допомога в роботі HR-відділу. Єдина точка входу з усіх питань, що виникають в процесі дії договору страхування.

ВИ ОТРИМУЄТЕ:
  • проведення презентації програми та умов для застрахованих співробітників;
  • контроль підготовки додаткових угод страховою компанією, перевірка розрахунків, організація документообігу, контроль оплати;
  • організацію вітамінізації, вакцинації, профілактичного огляду, організацію аптечки;
  • проведення опитувань задоволеності якістю медичного страхування;
  • підготовку журналу виплат і формування, на основі аналізу опитування і виплат, програми на наступний страховий рік.

Другий напрямок – 43%

Медичний супровід застрахованих співробітників. В цьому розділі 7 ключових функцій, які створені нашими менеджерами і лікарями, щоб наші клієнти відчули себе особливими. Ми готові детально показати потенційним клієнтам наші медичні бізнес-процеси на зустрічі.

Страховий адвокат співпрацює із лікарем — терапевтом з 18-річним стажем роботи, який надає консультації із виставленого діагнозу і призначень.

ВИ ОТРИМУЄТЕ:

Третій напрямок – 22%

Страховий супровід співробітників — рішення всіх можливих питань зі страхування в цілому.

ВИ ОТРИМУЄТЕ:
  • консультації щодо умов і програм страхування;
  • консультації по оформленню документів для отримання страхового відшкодування;
  • консультації в разі непередбачених ситуацій на дорозі;
  • пропозиції на пільгових умовах співробітникам з інших видів страхування (при необхідності підготовка і доставка полісів виїжджаючих за кордон, відповідальності на авто, страхування майна та ін.)

За кожним клієнтом закріплюється менеджер супроводу з мобільним номером телефону і проводиться SMS-розсилка кожному застрахованому працівникові — з контактами персонального менеджера супроводу. Важлива інформація завжди в потрібний момент під рукою!

Крім цього, якщо застраховані не впевнені, чи буде покрито їх звернення по страховці, вони можуть консультуватися з менеджером, задавати питання, що покривається програмою і як правильно звернутися в страхову компанію.

По кожному напрямку ми маємо налагоджений бізнес процес, відповіді надаються не пізніше 8 робочих годин.
Давайте разом створимо відповідну тілько Вам схему супроводу.

Відгук клієнта: 

На наше запитання «Що ви отримуєте від роботи з нами?» Ми отримали подібні відповіді:
«… завжди знаходили рішення, навіть там, де за договором клієнту належить відмовити …»

закрыть

Заполните форму
и мы с вами свяжемся

Отправить