Вся правда про автострахування

Про зниження тарифів по КАСКО.
Страхові компанії замовчують, що за останні декілька років тарифи по КАСКО знизилися, більш ніж на 20%.

Тарифи, які в 2014/2015 році були 5,6% / 5%, відповідають сьогодні тарифам 4,4 / 3,9%.

Причини зниження тарифів по КАСКО –

скорочення реального ринку страхування:

  • Відбулося падіння продажів в автосалонах;
  • Стало менше заставних автомобілів;
  • Знизилася купівельна спроможність українців.

машина

При цьому кількість страхових випадків нестримно зростає.

За 5 міс. 2017 року кількість ДТП збільшилася на 20%. 9 270 ДТП з потерпілими: 1167 осіб загинули, 11 967 осіб отримали травми. Відзначимо, тільки в Києві за січень-травень 2017 р відбулося 16,8 тис. дорожньо-транспортних пригод (ДТП), це на 13% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Лідером по зростанню кількості ДПТ за 5 міс. є м. Харків + 27%. За 2016 рік в Україні відбулося 158,7 тис. ДТП, серед них застрахованих автомобілів – менше 15%, а за кожною машиною стоять долі людей.

Викрадення машини –

один з найстрашніших снів автовласника. На жаль, статистика щодо викрадень автомобілів говорить нам про те, що кількість подібних злочинів збільшується з кожним роком. Рейтинг викрадених машин бізнес-класу в 2016-му році виглядає так:

  • Toyota;
  • Mercedes;
  • Chevrolet;
  • Mitsubishi;
  • BMW;
  • Honda;
  • Lexus;
  • Land Rover.

ТОП – 3 найпопулярніших авто за 2016 рік:

  • TOYOTA
  • RENAULT
  • VOLKSWAGENш

Ділимося нашим брокерським досвідом:

Які проблеми при виплатах були в 2016 році.

ТОТАЛ або Повна загибель транспортного засобу

– випадок, коли вартість відновлення пошкодженого транспортного засобу перевищує від 60 до 75% страхової суми за договором.

Наприклад, вартість автомобіля на момент страхування становить 1 600 000 грн.

За умовами договору страхування КАСКО, повна (конструктивна) загибель автомобіля настає при 75%, франшиза 0%.

Таким чином, якщо вартість ремонту автомобіля складе 1 200 000 грн. і більше, то автомобіль вважається повністю знищеним.

В цьому випадку, страхова компанія:

  • віднімає від страхової суми суму зносу автомобіля за період дії договору;
  • віднімає від страхової суми вартість придатних залишків (вартість пошкодженого автомобіля);
  • віднімає від страхової суми франшизу
  • виплачує те, що залишилося.

Для прикладу.

Якщо припустити, що автомобіль суттєво пошкоджений, то страхова виплата може скласти:

  • відсоток зносу за 9 міс. складе приблизно 8%, тобто 128 000,00 грн .;
  • вартість придатних залишків складе 460 000,00 грн .;
  • франшиза 0;
  • вартість страхової виплати на руки складе (1 600 000,00 грн. – 128 000,00 – 460 000,00 – 0) = 1 020 000,00 грн. І це за автомобіль, ціна якого 9 міс. тому склала 1 600 000,00 грн.

Суму придатних залишків розраховують шляхом аукціону, на якому страхова компанія виставляє пошкоджений автомобіль. Участь в аукціоні оплачує страхова компанія і для розрахунку бере найвищу запропоновану ціну. Сумлінні страхові компанії своїм клієнтам надають контакти можливого покупця і його гарантію на придбання залишків за розрахованою ціною протягом 2-3 тижнів. Якщо застрахований прийняв рішення залишити придатні залишки собі, то за подальшу реалізацію страхова компанія відповідальності не несе.

Чи допоможе страховий поліс, якщо стався прорив комунікації і машина пішла під землю?

Тільки протягом 2017 року у Києві відбулося 7 серйозних аварій на об’єктах водопровідного господарства з провалами дорожнього покриття.

Страховики в один голос розповідають, що страхування в даній ситуації повністю захистить клієнта. «Ми рекомендуємо страхувати свій автомобіль добровільним ризиком КАСКО. В цей ризик входить пошкодження автомобіля, в тому числі і в ДТП, з будь-якої причини – стихійне лихо, ті випадки, коли провалюються автомобілі, йде просадка ґрунтів ». Тим часом, постраждалі нарікають на те, що виплати по такому ризику бувають дуже рідко і не в повному обсязі. Наша порада – уважно читати договір при його укладанні або ставити завдання брокеру, щоб в список пошкоджень входили провали ґрунтів. І якщо такий пункт буде, то страхова компанія буде виплачувати весь збиток.

Що таке гідроудар двигуна і чому цей ризик не покривається?

Гідроудар – потрапляння води в камери згоряння двигуна, після чого двигун виходить з ладу. Вода може потрапити двома способами. Перший – це коли ви на великій швидкості «влітаєте» в глибоку калюжу, вода буквально під тиском потрапляє в повітряний фільтр, а далі в камери згоряння. Другий – це коли рівень води настільки великий, що вода сама затікає в повітропровід двигуна. Буває це рідко, проте буває. Наприклад, такі види гідроудару мають автомобілі з підтоплених районів. Гідроудар – класичне виключення з договору КАСКО, тільки якщо водій або страховий брокер не узгодили особливих умов при укладанні договору.

З урахуванням зносу чи ні?

При страхуванні клієнти часто хочуть зекономити, і коливаються між опціями – з урахуванням зносу і без. Якщо вибирати опцію «з урахуванням зносу», вийде більш низький тариф. Але при виплаті збитку страхова компанія врахує амортизацію пошкоджених деталей, тобто сума компенсації буде значно нижче, ніж рахунок СТО. Щоб уникнути цього, завжди обирайте варіант виплати «без урахування зносу». Звичайно, такий поліс зросте в ціні, але для ремонту будуть використовуватись нові деталі за принципом «нове за старе» і для Вас не буде неприємних несподіванок.

Висновок.

  • Якщо Ви постійно страхуєте КАСКО, обов’язково в цьому році зверніть увагу на ринок. Впевнені, тарифи Вас приємно здивують.
  • Якщо Ви хочете розширити список ризиків по КАСКО, звертайтеся до брокера, у нього більше можливостей і досвіду.
  • Страхуйте КАСКО на реальну вартість автомобіля, щоб отримати рівноцінну виплату.
  • Якщо вік Вашого автомобіля менший 10 років, страхуйтеся без урахування зносу.
закрити

Заповніть форму
і ми з вами зв'яжемось

Відправити