Як поліпшити медичне страхування в IT компанії без збільшення витрат?

До нас звернулася велика IT компанія із запитом поліпшення існуючих умов медичного страхування.

 

 

Про Компанію:

  • Міжнародна компанія, що об’єднує понад 3 500 фахівців в 20 країнах світу.
  • Компанія є однією з найбільших IT компаній в Україні – понад 800 фахівців в містах України.
  • Компанія багатопрофільна та об’єднує понад 20 напрямків (e-commerce, online travel commerce, finance, healthcare, media, telecom, cloud solutions, iGames і т.п.).
  • Соціальний пакет Компанії передбачав медичне страхування співробітників протягом п’яти років.
  • Компанія співпрацювала безпосередньо з одною страховою компанією всі п’ять років.
  • Щорічно, вартість медичного страхування для Компанії збільшувалася в середньому на 12%.
  • Програми страхування не змінювалися останні 3 роки.

Які задачі хотів вирішити клієнт:

  • Побачити реальні альтернативи поточної страхової компанії і поточних умов страхування.
  • Отримати якісну експертизу поточного пакету з медичного страхування.
  • Отримати аналіз ринку медичного страхування.
  • Поліпшити пакети медичного страхування без збільшення вартості.
  • Підвищити якість соціального пакету для своїх співробітників.

Клієнт самостійно намагався вивчити ринок. HR-департамент відправляв запити в різні страхові компанії, але зіткнувся з певними труднощами:

  • Страхові компанії надавали пропозиції в своїх формах, що кардинально відрізнялися одна від одної. Клієнту було вкрай складно виділити відмінності.
  • При подачі пропозицій страхові компанії часто вказували поверхневу інформацію, не акцентуючи уваги на “підводних” каменях своїх пропозицій (винятків, валютних застережень, надбавок і т.п.).

Що зробив Страховий Адвокат для Клієнта:

Провів електронне опитування серед співробітників Клієнта на предмет:

  • задоволеності поточною страховкою;
  • затребуваності послуг, включених в поточну програму страхування;
  • побажань до поліпшення програм страхування.

Середня оцінка задоволеності страхуванням серед співробітників за п’ятибальною шкалою становила 3,2 бали.

Проведене опитування дозволило визначити:

  • Послуги, передбачені програмою страхування, що не були затребувані співробітниками (але їх вартість була включена в страховку).
  • Найбільш затребувані співробітниками послуги.
  • Бажане наповнення програм страхування (що співробітники хотіли б бачити в програмі страхування).
  • Напрямки для поліпшення поточної програми страхування.

Проаналізував поточну збитковість і відмови в страхових виплатах співробітникам клієнта.

Провів якісну експертизу поточного страхового пакету Клієнта:

  • програми страхування – на предмет якості наповнення послугами, відповідності поточним трендам на ринку медичного страхування і т.п.
  • медичну експертизу Договору страхування – у розрізі нозологій, що покриваються, винятків, термінів лікування і т.п.
  • юридичну експертизу – валютне застереження, процедура дострахування нових співробітників і виключення застрахованих, термінів проведення страхових виплат і т.п.

На підставі проведеної роботи Страховий Адвокат:

  • Сформував програму страхування, що відповідає останнім вимогам ринку і побажань співробітників Клієнта. Прибрав незатребувані послуги і додав бажані.
  • Провів тендер, серед 10 страхових компаній України – лідерів ринку медичного страхування.
  • Надав Клієнту розгорнутий детальний аналіз всіх отриманих пропозицій від страхових компаній.
  • Надав клієнтові аналітичну інформацію про страхові компанії в розрізі фінансового стану, потужності асистансів, портфеля з медичного страхування, сильні та слабкі сторони ДМС.
  • Після вибору Клієнтом нової страхової компанії повністю супроводжував процес укладання договору страхування.
  • Взяв на себе супровід договору страхування – вирішення спірних питань із страховою компанією, включення і виключення застрахованих осіб, проведення презентацій для співробітників Клієнта у всіх офісах в Україні.

Що отримав Клієнт у результаті співпраці зі Страховим Адвокатом?

Значне поліпшення умов медичного страхування для працівників:

  • збільшення ліміту на стоматологію (з 1 500 грн. до 2 500 грн.);
  • включення оздоровчих процедур (відвідування тренажерного залу, басейну, профілактичного масажу);
  • включення лікування захворювань, які раніше не покривалися страховкою (напр. гінекологію);
  • збільшення кількості клінік, в яких можуть обслуговуватися застраховані співробітники (з 420 до 512);

Зниження бюджету на страхування на 5% (понад 250 000 грн.) разом зі значним поліпшенням умов.

Значне зниження трудовитрат HR-підрозділу Клієнта на супровід нового договору страхування.

Підвищення задоволеності співробітників медичним страхуванням (за результатами опитування співробітників через півроку дії нового договору, оцінка задоволеності становить 4,5 бали).

Що дозволило Страховому Адвокату надати Клієнту такі умови?

  • Десятирічний досвід роботи на ринку.
  • Команда професіоналів з багатим досвідом роботи в страхуванні.
  • Співпраця з більш ніж 20 страховими компаніями – лідерами українського страхового ринку.
  • Ексклюзивні умови співпраці зі страховими компаніями.
  • Більше 250 корпоративних клієнтів.
  • Більше 13 000 застрахованих на обслуговуванні.
  • Більше 100 000 000 грн. страхових платежів щорічно.
закрити

Заповніть форму
і ми з вами зв'яжемось

Відправити