Лайфхаки від Брокера або про що мовчить страхова компанія?

 

Брокер завжди знаходиться на стороні клієнта.

Але що робити, якщо ви один на один зі страховою компанією?

Як уникнути помилок і не зневіритися в Медичному страхуванні назавжди? 

 

Декілька корисних порад і нюансів сучасного медичного страхування від Брокера «Страховий адвокат».

 

кошелек

Що ж таке страховий випадок при медичному страхуванні і як правильно заявити про його настання, щоб отримати максимальне покриття:

Що таке страховий випадок?

Страховим випадком визнається звернення застрахованого, з приводу:

  • гострого захворювання (зараз, сьогодні, на даний момент часу…)
  • загострення хронічного захворювання (найчастіше загострення хронічного бронхіту, гастриту, гаймориту і т.д.)
  • травми, отруєння, нещасного випадку

Тобто, обов’язково повинна бути скарга на стан здоров’я.

Профілактичні заходи покриваються лише у випадку наявності опції «Профілактичний огляд» у договорі  (зазвичай, це один раз на рік).

доверие

 

Чи знаєте ви, що:

  1. про самостійне звернення в будь-яку клініку потрібно повідомити страхову компанію до моменту відвідування лікаря, і отримати підтвердження покриття.
  2. страхова подія в амбулаторії (первинна консультація, діагностика, лікування) триває 30 днів по одному діагнозу. Після цього терміну страхова компанія відмовить у подальшому лікуванні, так як згідно положень МОЗ в амбулаторних умовах 30 днів достатньо, щоб вилікувати захворювання або добитися ремісії.
  3. в якісному договорі є період долікування після закінчення дії договору в стаціонарі, хоча б 14 днів.

І на останок, якщо при виборі страхової компанії Ви орієнтуєтесь на рейтинги страхових компаній, то зверніть увагу на такі фінансові показники:

  • кількість зібраних премій, резервів. Їх зростання повинно +/- бути однаковим.
  • ріст виплат повинен бути меншим ніж ріст зібраних премій. Це запорука стабільності страхової компанії.
  • якщо основний портфель клієнтів страхової компанії або більша їх частина це підприємства, заводи, промислові об’єкти поміркуйте, чи саме такий рівень програм та сервісного обслуговування вам потрібен?

 

Будьте здорові і працюйте з професійними партнерами!

закрити

Заповніть форму
і ми з вами зв'яжемось

Відправити