«Страховий адвокат» – Сервіс Без Бар’єрів
Відділ супроводу в Страховому адвокаті було виведено в окремий підрозділ в 2012 році після проведеного опитування клієнтів, в якому супровід було визнано нашою сильною стороною. І вже сім років ми розвиваємо цей напрямок і можемо з впевненістю сказати, що ми кращі! Унікальність організації супроводу у нас полягає в комплексному підході і гнучкості структури, постійне допрацьовування процесів і створення ноу хау.
Супровід працює в трьох напрямках:
Схема роботи супроводу
Перший напрямок – 35%
Адміністрування договору – це допомога в роботі HR-відділу. Єдина точка входу з усіх питань, що виникають в процесі дії договору страхування.
ВИ ОТРИМУЄТЕ:
- проведення презентації програми та умов для застрахованих співробітників;
- контроль підготовки додаткових угод страховою компанією, перевірка розрахунків, організація документообігу, контроль оплати;
- організацію вітамінізації, вакцинації, профілактичного огляду, організацію аптечки;
- проведення опитувань задоволеності якістю медичного страхування;
- підготовку журналу виплат і формування, на основі аналізу опитування і виплат, програми на наступний страховий рік.
Другий напрямок – 43%
Медичний супровід застрахованих співробітників. В цьому розділі 7 ключових функцій, які створені нашими менеджерами і лікарями, щоб наші клієнти відчули себе особливими. Ми готові детально показати потенційним клієнтам наші медичні бізнес-процеси на зустрічі.
Страховий адвокат співпрацює із лікарем – терапевтом з 18-річним стажем роботи, який надає консультації із виставленого діагнозу і призначень.
ВИ ОТРИМУЄТЕ:
- задоволених соціальною програмою співробітників;
- рішення всіх форс-мажорних ситуацій співробітників;
Третій напрямок – 22%
Страховий супровід співробітників – рішення всіх можливих питань зі страхування в цілому.
ВИ ОТРИМУЄТЕ:
- консультації щодо умов і програм страхування;
- консультації по оформленню документів для отримання страхового відшкодування;
- консультації в разі непередбачених ситуацій на дорозі;
- пропозиції на пільгових умовах співробітникам з інших видів страхування (при необхідності підготовка і доставка полісів виїжджаючих за кордон, відповідальності на авто, страхування майна та ін.)
За кожним клієнтом закріплюється менеджер супроводу з мобільним номером телефону і проводиться SMS-розсилка кожному застрахованому працівникові – з контактами персонального менеджера супроводу. Важлива інформація завжди в потрібний момент під рукою!
Крім цього, якщо застраховані не впевнені, чи буде покрито їх звернення по страховці, вони можуть консультуватися з менеджером, задавати питання, що покривається програмою і як правильно звернутися в страхову компанію.
По кожному напрямку ми маємо налагоджений бізнес процес, відповіді надаються не пізніше 8 робочих годин.
Давайте разом створимо відповідну тілько Вам схему супроводу.
Відгук клієнта:
На наше запитання «Що ви отримуєте від роботи з нами?» Ми отримали подібні відповіді:
«… завжди знаходили рішення, навіть там, де за договором клієнту належить відмовити …»